miercuri, 27 aprilie 2011

Incursiune spre necunoscut

Salutare tuturor !
Echipa "Experiente Paranormale" va ureaza "Bun venit!" pe blogul nostru, un coltisor pe care ni l-am propus de mult si astazi s-a materializat.
Intrucat suntem incepatori in acest domeniu, vom incerca sa ne creem loc printre sutele de bloguri, site-uri si forumuri care trateaza aceste subiecte, raspunzandu-va cat mai competent si mai profesionist la orice intrebare legata de acestea.
Asadar, fara alte introduceri, va uram "Navigare placuta!" pe blogul nostru si asteptam primele reactii.
Cu respect,
Echipa "Experiente Paranormale"

Un comentariu:

  1. Buna ziua!
    Ma numesc Elena Cristina Dinca si sunt din Bucuresti. Pot spune ca ma clasez printre persoanele care au gustat, au trecut si au vazut cum este sa experimentezi contacte cu entitati din alte dimensiuni. Totul a inceput la 12 ani cand am fost terorizata la propriu de niste ciudatenii, care mai apoi m-au mai vizitat la varsta de 14 ani. Nu doresc nimanui sa treaca prin ce am trecut au este terifiant. Cine a fost? Pana la urma dupa ani buni am aflat cu ce scop venise, insa au trecut ani buni de atunci si experiente de tot felul mi-au tranzitat viata. Insasi eu m-am nascut altfel decat alti oameni insa nici la ora actuala nu stiu ce a fost. Bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere